poniedziałek, 12 czerwca 2017

Czy to jeszcze możliwe ?...

Tak się bowiem w życiu zdarzyło, 
że uczucie skończyło się cierpieniem,
które trudno było zapomnieć.
Obiecałam  wtedy sobie,
że na zawsze zostanę sama... 
Nigdy więcej cierpienia,przykrości,
tęsknoty za  radością i idyllą.
Bardzo długo budowałam 
pustą przestrzeń wokół serca,
by nic takiego nigdy 
więcej się nie przytrafiło.
Minął czas,wiele się wydarzyło
A dziś ...
Nie wiem zupełnie jak to się stało, 
że zapragnęłam znów z Tobą być,
Zupełnie nie wiem czemu  
i co tak bardzo na nowo
przyciągnęło mnie do Ciebie...
Co z cierpieniem i z przestrzenią,
- z tą pustą w okół serca,
co z obietnicą,aby zostać samą ?...
Dużo myślałam i przeżywałam 
to wszystko na nowo.
Pomimo przykrych i złych chwil,
były także te dobre 
i właśnie ich mi szkoda
- pięknych chwil i  przeżytych lat.
I znowu ...
Pragnę być przy Tobie blisko
zobaczyć uśmiech na Twojej twarzy.
Na nowo marzę o Twoim dotyku,
o Twoich ciepłych dłoniach.
Marzę i pragnę mimo,
iż nie wiem, 
czy to jeszcze jest możliwe... 

© Savin




                              


                                    

Brak komentarzy:

Czym jest miłość

Miłość Czym jest miłość ?.., - płomieniem z ogniska uczuć, które rozgrzewają serca, gorącym pocałunkiem, jak muśnięciem szczęścia. - burzą n...