piątek, 26 maja 2017

Pożegnanie




Wiem....., coś się kończy,
pewnie tak być musi.
Czuję się tak, jakby chciał ktoś
zabrać mi cząstkę życia.
Byłeś dla mnie kimś,
kim już nikt nigdy nie będzie.
Staram się nie rozpaczać,
chociaż łzy płynął mi z oczu same,
bo oddalasz się ode mnie
z każdą chwilą. 
I chociaż wiem,
że pewnie nie powrócisz,
jednak ja będę czekała z nadzieją,
że jeszcze ujrzę Twoje oczy,
że przyjdzie dzień i będę mogła
przytulić Cię do swego serca.
Moje serce tak zranione,
nie wiem jak przeżyję 
to  nasze rozstanie,bo nie potrafię 
myśleć o niczym innym,
czy w ogóle będę potrafiła myśleć?...
Pozostaje mi pożegnać Ciebie,
zrobię to z bólem serca,
ale dam Ci moje błogosławieństwo,
niechaj Cię los broni od złego.
Zawsze będę przy Tobie,
w prawdzie myślami,
ale pragnę byś czuł że jestem,
byś słyszał bicie mego serca,
byś pamiętał, że jest ktoś kto czeka...
Przyjmij moje łzy,
jak krople szczęścia
darowane na dalszą drogę,
na drogę, którą jak zechcesz,
będziesz mógł powrócić do mnie.
Niechaj Twoje serce,
nigdy nie zazna smutku,
ani oczy niech nie znają łez goryczy.
Bądź szczęśliwy,
a wtedy ja szczęśliwa będę.
Jedno czego Ci nie będzie wolno,
to zapomnieć o mnie.
Podaruj mi zawsze,
chociaż jedno westchnienie,
a wtedy ja będę przy Tobie,
uśmiechając się,
aby sprawić Ci radość.
...Żegnam Cię, lecz z Nadzieją,
że powrócisz, - TAKI JAK KIEDYŚ !..



© Savin




Brak komentarzy:

Czym jest miłość

Miłość Czym jest miłość ?.., - płomieniem z ogniska uczuć, które rozgrzewają serca, gorącym pocałunkiem, jak muśnięciem szczęścia. - burzą n...